środa, 17 sierpnia 2011

Sandwiche z jajkiem wg Buni


 Zawsze mam problem .Pisać Sandwiche czy z polskiego Sandwicze . To ,, krakowskim targiem- w tytule oryginalnie - w tekście po polsku ) .
Pomysł z kuchni angielskiej ( mój stały posiłek na lotnisku ) tzw Egg Salad Club Sandwiches 

Czas : 20 minut

Składniki :

2 jajka
1 łyżeczka majonezu
1 łyżeczka jogurtu
Sól
Pieprz mielony
2 łyżki kiełków ( ja używam mieszanki różnych )
2 łyżki koperku
3 łyżeczki masła
3 kromki chleba tostowego

Ugotować jajka na twardo. Ostudzić i obrać . Rozgnieść widelcem tak by były kawałki jajka a nie pasta . Wymieszać z jogurtem i majonezem . Doprawić solą i pieprzem .
Z chleba tostowego okroić skórki. Posmarować każdą kromkę masłem .Układać piętrowa kanapkę .
-posmarowany masłem chleb
-1/2 masy jajecznej
-1 łyżka kopru
-1 łyżka kiełków
-kromka posmarowanego masłem chleba
-1/2 masy jajecznej
-1 łyżka koperku
-1 łyżka kiełków
-posmarowana masłem kromka chleba położona masłem do spodu

Ostrym nożem przekroić kanapkę  po przekątnej tak by utworzyć 2 trójkątne sandwicze

Brak komentarzy: