środa, 10 sierpnia 2011

Tosty z dwoma serami i pestkami


Smakowite tosty  z serem dodatkowo wzbogacone smakiem ziaren .

Czas : 10 minut

Składniki :

8 kromek chleba tostowego
8 łyżeczek kremowego serka topionego ( z szynką lub pieczarkami )
4 plastry ostrego sera żółtego ( ja użyłam Chedar )
4 łyżeczki zmieszanych pestek ( użyłam łuskanego- prażonego słonecznika , łuskanych pestek dyni ,  ziaren sezamu )

Chleb posmarować serem topionym , posypać co drugą kromkę ziarnami i położyć na nich plastry sera żółtego .Przykryć pozostałym chlebem . Zapiekać w tosterze po kilka minut aż zrobią się złociste .
Podawać na ciepło .Można podać do nich pikantny dip jogurtowo-majonezowy ( o różnych smakach – proponuje orzechowy ) lub ketchup jak kto lubi .

1 komentarz:

od-kuchni pisze...

Takich tostów jeszcze nie próbowałam, ale te z sądzę, że bardzo by mi smakowały!