czwartek, 14 lutego 2013

Prezentowy koszyczek

Mój koszyczek z prezentami znów się wypełnił . Akurat na Walentynki dotarły do mnie produkty Alpro Soya .Jakiś czas temu coś tam pisałam na profilu Alpro na Facebooku i ta przesyłka jest tego pokłosiem .

Uczciwie mówię, że raczej nie kupuję produktów sojowych systematycznie . Po prostu nie było w Rodzinie takiej potrzeby .Nikt nie musi się wystrzegać normalnych produktów mlecznych ze względu na dietę chorobową . Nie ma też wśród nas wegetarian .Więc mój kontakt z tymi produktami był raczej okazjonalny i zupełnie przypadkowy .Kilka razy kupowałam deserki. Napojów zupełnie nie znam. 
Spróbuję wprowadzić to co dostałam do normalnego jadłospisu bo co do walorów zdrowotnych  diety z produktami sojowymi nie mam wątpliwości .
Wszystko zależy też od tego jak sprawdzą się w diecie cukrzycowej Mamy.

W paczce były:

--alpro soya Oryginalny  ( napój sojowy o neutralnym smaku )
--alpro soya Rice drink   ( napój ryżowy o neutralnym smaku )
--alpro soya Deser sojowy o smaku waniliowym
--alpro soya dessert Smooth chocolate flavour

Popróbujemy i zobaczymy - zdam relacje z tego jak nam smakowało i co z tego mozna zrobić ( czy tylko zużyc w formie podstawowej jako napoje lub desery)


Brak komentarzy: