wtorek, 26 lipca 2011

Kanapki imprezowe


Trochę przy nich jest pracy-ale warto.


   
                                                
Czas : 1 godzina

Składniki :

4 kromki chleba  Mulatek
12 plasterków długiej bułki
9 kromki chleba tostowego
12 krakersów okrągłych
12 plasterków korniszona
Masło
½ słoiczka wiórek łososiowych ( lub kawioru czerwonego )
12 łyżeczek białego sera
2 duże rzodkiewki
¼ pęczka koperku ( sporego )
¼ pęczka pietruszki
1 jajko na twardo
12 plasterków kiełbasy ( np. Krakowskiej )
12 łyżeczek pasty rybnej
Chrzan tarty
Majonez
¼ szklanki utartego żółtego sera



- Z każdej kromki chleba Mulatek wykroić za pomocą kieliszka do jajek po 3 kółka .Posmarować masłem .Położyć biały ser .Brzegi obtoczyć w wymieszanym  z pokrojoną natką pietruszki pokrojonym drobno koperku .Z wierzchu posypać utartymi na tarce rzodkiewkami.

- 3 kromki chleba tostowego pokroić na kwadraty ( 4 z każdej ) Posmarować masłem . Położyć wiórki łososiowe. Udekorować gałązką koperku.

-Na krakersy nałożyć pastę jajeczną zrobioną z jajka i łyżeczki majonezu. Udekorować
  szczyptą czerwonego kawioru

-Połówki kromek długiej bułki posmarować masłem , chrzanem .Położyć kiełbasę Krakowską .Udekorować kleksem majonezu i listkiem pietruszki.

-3 kromki chleba tostowego przekroić na trójkąty ( po 4 z każdej kromki ).Posmarować masłem , pastą rybną . Dekorować korniszonem

-3 kromki chleba tostowego pokroić na kwadraty ( po 4 każda kromka ) . Posmarować masłem . Posypać tartym żółtym serem .Dekorować zieleniną .


Brak komentarzy: