wtorek, 2 sierpnia 2011

Drobiowe sznycle z zapasów


Bardzo często zdąża mi sie zrobić za dużo sznycli drobiowych . A nie mam ochoty jeść ich ciągle tak samo.
Czas : 40 minut
Składniki :
3-4  gotowe usmażone panierowane sznycle z kurczaka
1 łyżka masła
2 łyżki oleju orzechowego
4 łyżki słodkiej śmietanki
4 łyżki wody
maggi w płynie do smaku
W garnuszku z grubym dnem lub patelni zagotować masło , olej , śmietankę i wodę . Włożyć sznycle . Skropić odrobiną maggi i dusić szczelnie przykryte parę minut tak by się podgrzały i nabrały smaku sosu.
Dobrze jest w ostatnim momencie wsypać łyżeczkę mielonych orzechów i wymieszać , ale akurat nie miałam.


1 komentarz:

PTYSIA pisze...

ale to wygląda niezwykle smacznie. Chętnie sama takie przygotuję i zaskoczę moją rodzinkę.Uwielbiam tego bloga :) Mój jest o całkiem innej tematyce, ale może i Ty sprawdzisz co u mnie?
ptysia.blogspot.com