środa, 31 sierpnia 2011

Dzbanki do filtrowania wody


Jakis rok temu dostałam do testowania dzbanek do filtrowania wody ( nie wybierałam konkretnej firmy - dostałam Dafi ) .

A , że zbiegło się to ze zmianą czajnika elektrycznego miałam dość wiarygodny test kamienia . Czajnik do tej pory jest czysty - kamień się nie osadza .
Testowałam smak herbat ( w kawie niestety jakoś wartość filtrowanej wody się nie uwypukla smakowo ), napojów .
Zupełnie nie rozumiem czemu tyle lat podchodziłam do filtrowania wody obojętnie ( to znaczy zaliczyłam ,,przygodę ,, z baniakami wody mineralnej dostarczanej do domu ).

W tej chwili dzbanek jest używany non stop - dokupuję tylko filtry . Pozostałam wierna marce - myśle tylko by zmienić kolor z białego na bardziej kolorowy .

Polecam wszystkim - wydatek nie jest wielki a warto . Wystarczy nalać wody z kranu do szklanki i zostawić w niej na noc , a rano zobaczymy co pijemy .

Brak komentarzy: