wtorek, 8 listopada 2011

Schabowe z kapustą eksperymentalnie


Przekora z mojej strony. Żeby nie było zawsze tak samo .



Czas : 45 minut


Składniki :


2 grube kotlety schabowe bez kostki

20 dag kiszonej kapusty

olej ( użyłam z pestek winogron )

1 łyżka masła

1 jajko

bułka tarta

sól

pieprz mielony

kminek


Kapustę kiszoną zalać wodą ( jak trzeba wcześniej przepłukać ) i obgotować. Odcedzić . Wlać 3 łyżki oleju i dusić ok 20 minut .Doprawić solą , pieprzem i kminkiem .Jeszcze raz na wszelki wypadek włożyć na sitko i odcisnąć .

Kotlety rozklepać tłuczkiem do mięsa tak by nie uszkodzić włókien . Na każdy kotlet położyć połowę kapusty i złożyć na pół .Panierować w jajku i bułce tartej. Smażyć na oleju na rumiano z obu stron. W ostatniej fazie smażenia dodać masło .

Podawać z ziemniakami z wody .

Ten sposób zrobienia schabowego z kapustą to taka moja przekora w stosunku do Mamy. na pytanie co zrobić na obiad z reguły słyszę schabowego i kapustę kiszoną obgotowaną . a że ja nie lubię monotonii w jadłospisie to zrobiłam niby to samo ale inaczej.

Brak komentarzy: