niedziela, 18 marca 2012

Owsianka na deser - a czemu nie


Płatki śniadaniowe NesVita inspirują mnie na różne sposoby .


Czas : 10 minut

Składniki :

1 porcja ,, Płatki owsiane z mlekiem i malinami " ( NesVita )
100 mll wrzącej wody ( w przepisie jest 140 mll ,ale ja potrzebowałam bardzo gęstą owsiankę )
2 serki homogenizowane - naturalne
20 dag malin

Zagotować wodę w garnuszku. Wsypać płatki owsiane i gotować 3 minuty mieszając ( w oryginale nie wymagają gotowania ale ja chciałam mieć bardzo gęste ). Przełożyć do miseczki i zostawić do ostygnięcia . Wymieszać z serkami. Dodać połowę malin i delikatnie połączyć z owsianką .Przełożyć w pucharki. Udekorować pozostałymi malinami.


Owsianka jest wystarczająco słodka , a w połączeniu z serkiem i malinami daje lekki - owocowy deser ze zdrowymi płatkami owsianymi. 


Brak komentarzy: