środa, 11 kwietnia 2012

Wielkanocny zajączek zapukał


Wielki Piątek - do drzwi puka kurier . Zaskoczyło mnie to bo nie spodziewałam się tego dnia niczego po za kartkami świątecznymi .Rozpakowuję - okazuje się , że to wygrana w
Konkursie ,,Kostka rosołowa Knorr- tysiące inspiracji "http://www.przepisy.pl/kostki
Chętnych do zabawy było dużo bo i wygrana ( a było 40 jednakowych ) warta pogłówkowania .
Knorr postawił na szali Raclette-Grill Tefala .
Wstawiłam na konkurs 2 przepisy : ,, Przekąskowe zrazy z piersi kurczaka " i  ,,Karkówka duszona "
i udało się .
Teraz tylko zapraszać gości i bawić się .
Dziękuję !!!


07.08.2012 - Raclette powędrowało do kuzynostwa jako zaręczynowy prezent . Cieszę się , że mogłam sprawić ,, dzieciakom " przyjemność. 

2 komentarze:

kuchennefascynacje pisze...

Fajna nagroda, gratuluję :D Ja własnie poluję na podobny grill, fajna sprawa,pierwszy raz spotkałam się z nim wiele lat temu w Holandii na wymianie językowej. Wystarczy wyłożyć składniki na stół a każdy sam sobie przyrządza co lubi.

Peonia pisze...

Serdecznie gratuluję! Wspaniała nagroda:) Życzę długiego i przyjemnego użytkowania:) Pozdrawiam :)