sobota, 23 czerwca 2012

Fasolka szparagowa z migdałami i pestkami dyni


Ponownie wracam do hiszpańskich smaków na fasolkę . Czytając o kuchni hiszpańskiej spotkałam się z przepisem w którym połączono smak czosnku i migdałów . Trochę mnie to zszokowało , szczególnie , że dotyczyło to przepisu na fasolkę szparagową . Wypróbowałam. Nie była bym sobą gdybym trochę nie pozmieniała . Jako , że nie lubię oliwy - użyłam masła i doprawiłam po swojemu.


Czas: 30 minut

Składniki:
30 dag fasolki szparagowej
1/3 szklanki płatków migdałowych
1/3 szklanki łuskanych pestek dyni
1/4 kostki masła
sól
pieprz biały mielony
szczypta cukru
natka pietruszki
1 mini kostka Czosnek lub czosnek granulowany

Oczyścić i umyć fasolkę .Obciąć końce fasolek. Ugotować w osolonej i lekko ocukrzonej wodzie do miękkości ( ok. 20 minut ).
Na patelni rozpuścić masło .Wrzucić migdały i pestki dyni  i zrumienić je . Posypać pokruszoną mini kostką czosnek , natką pietruszki  i  szczyptą mielonego pieprzu.


Ugotowaną fasolkę odcedzić i włożyć na półmisek .Posypać pokrojoną natką pietruszki. Polać masłem z prażonymi migdałami , pestkami dyni i przyprawami. 

Brak komentarzy: