wtorek, 30 kwietnia 2013

Kiełbaski miodowe z grilla


Cały cymes w glazurze - smaruję kiełbaski i pieczywo i tak piekę


Czas : 15 minut

Składniki :

2 kiełbasy śląskie
gruby plaster sera Chedar
1 bułka typu pita
Sos miodowy z czosnkiem Tao-Tao
pieprz grubo mielony
2 łyżki oleju
marynowane warzywa - pikle
sałata - kilka listków

Kiełbaski ponacinać delikatnie tak by się nie rozpadły. W nacięcia włożyć kawałki sera Chedar . Przez kiełbaski przekłuć namoczony w wodzie patyczek do szaszłyków ( kiełbaski nie rozpadną się i łatwiej je potem nakładać ) .Bułkę przeciąć na pół .Posmarować  bułkę  ( przecięcie ) i kiełbasy olejem zmieszanym z Sosem miodowym z czosnkiem .Posypać bułkę grubo mielonym pieprzem .
Piec na rozgrzanym grillu  kładąc bułkę posmarowaną częścią do spodu .Kiedy kiełbaski się zrumienią podawać z przypieczoną bułką ( od środka robi się na niej karmelizowana powłoka z sosu ) obłożoną sałatą . Do tego pikle ( ja podałam marynowane papryczki ) .

3 komentarze:

Olka pisze...

Dobry pomysł z nadzianiem kiełbaski na patyczek, nie wpadłam na to, a ilekroć wkładałam tak ser albo pieczarki to mi wyłaziły.

Unknown pisze...

Olu- jeszcze lepiej przebijać dwoma patyczkami obok siebie tak jak zrobiłam to z kawałkami kurczaka w Yakitori . Obraca sie wtedy super wygodnie i na pewno nic się nie rozpadnie

Olka pisze...

Dziękuję za radę, aż się nie mogę doczekać, kiedy uda mi się zrobić grilla z takimi kiełbaskami :)