sobota, 9 listopada 2013

Ułatwiam sobie życie w kuchni

Podpatrzyłam gdzieś pomysł i z powodzeniem go stosuję .
Wystarczy prosty metalowy wieszak do spodni/ spódniczek z klamerkami ( ja wyprostowałam mu ramiona bo były lekko pochyłe).
Przepis do wykorzystania ( z reguły piszę sobie wstępnie co będe robić ) -drukuję i przyczepiam do wieszaczka i zaczepiam na szafce kuchennej.
Potem w trakcie gotowania tylko zerkam ( wprowadzam poprawki itp) . W każdym razie nie przeszkadzają mi kartki na blacie , nie muszę ich łapać brudnymi rękami



Z małymi poprawkami jest to plan na dzisiejszy obiad 

1 komentarz:

gin pisze...

Ja bym tak nie mogła - w trakcie gotowania czy pieczenia ciągle coś zapisuję, a jak wisi, to niezbyt wygodnie... Ale dla ludzi, którzy nie mają takich dziwnych nawyków, naprawdę dobre rozwiązanie :)