niedziela, 27 kwietnia 2014

Arbuzowe kostki z czarnym kawiorem-starter


Czemu połączyłam arbuz z kawiorem ? Bo ładnie wygląda ? A tak poważnie to przypadek, a w zasadzie podglądania zdjęć kulinarnych . Z tego co udało mi się zrozumieć gdzieś - ktoś podawał podobne kostki ( tyle , że z octem balsamicznym) jako część zestawu przystawek. Spodobał mi się wygląd i jak tylko w domu pojawił się arbuz natychmiast spróbowałam. Tyle , że octu balsamicznego nie miałam. Za to był kawior. 

Moim zdaniem ciekawy starter. Ważne by arbuz był zimny.



Czas: 15 minut


Składniki:


10 kostek z miąższu arbuza ( 1,5 cm x 1,5 cm x 1,5 cm )

5 płaskich łyżeczek czarnego kawioru

szczypta pieprzu

20 listków  świeżej mięty do dekoracji ( bazylii )


Arbuz odkroić od skórki i pokroić w kostkę. Delikatnie usunąć pestki ( najlepiej wykałaczką).



Łyżeczką do drążenia melona ( lub małą zwykłą ) wybrać w górnej warstwie każdej kostki arbuza ,, dołek".



Na dno wsypać szczyptę pieprzu .  

I włożyć po pół łyżeczki kawioru.



Podawać udekorowane listkami świeżej mięty.

Brak komentarzy: