czwartek, 26 czerwca 2014

Patelnia za punkciki


Ponieważ jedna z moich patelni była już wiekowa i wymagała wymiany ( taki niby to wok z tych gorszego gatunku ) , a na Gotujmy.pl   wśród nagród pojawiła się akurat Patelnia GreenPan  z przezroczystą pokrywką ( średnicy 24 cm ) .




Do tego dołączona była  gruba rękawica kuchenna  .



Skorzystałam szybciutko z okazji i zamówiłam za zgromadzone punkty.

Jest to pół wok pokryty ceramiczną powłoką Thermolon. Można na niej smażyć bez tłuszczu.

Nadaje się do używania na kuchenkach indukcyjnych.


Trochę tych patelni mi się nazbierało:


-Grillowa z AMC














-Duża kwadratowa ( nie specjalnej jakości - do wymiany ) do normalnego smażenia


-Wąska -prostokątna ( też nie z górnej półki) do japońskich omletów Tamagoyaki ( jajecznicę tez się da usmażyć ( małe porcje


Brak mi :


-nowej patelni do smażenia kotletów itp. ( najlepiej klasy Delimano lub GreenPan )- takiej na 4-6 sztuk


-małej patelni do jajecznicy


-specjalnej patelni do jajek sadzonych



* Patelnia była tak olbrzymia , ze nie było sensu zatrzymywać jej dla nas . Bardzo sie cieszyłam z nagrody i z przyjemnością przekazałam ja kuzynce u której akurat w razie wizyty obu dorosłych synów z żonami ułatwi jej pracę usmażeniem wszystkiego na jeden raz.

3 komentarze:

Żyć nie umierać pisze...

Jestem zdania, że patelni nigdy za wiele w domku, tak samo jak garnków;)

Unknown pisze...

Hi hi - racja tyle , że miejsca mało . Chyba w pokoju belkę pod sufitem sobie zamontuję i będe patelnie i garnki pod nią wieszać tak jak to kiedyś w starych kuchniach bywało. Jak mi to pokój udekoruje nie wiem ale za to ile można powiesić.

Żyć nie umierać pisze...

Całkiem dobry pomysł:)