wtorek, 12 sierpnia 2014

Sznycel drobiowy z masłem jabłkowym

Zwykłe sznycle mogą wiele zyskać jeśli podamy je gorące z dodatkiem masła smakowego. Do tej pory robiłam do sznycli z reguły masło czosnkowe, cytrynowe, pomarańczowe lub ziołowe. Dziś postawiłam na eksperyment - użyłam jabłka ( przepis - Masło jabłkowe). Moim zdaniem eksperyment zupełnie udany- masło jabłkowe wchodzi na stałe do domowego menu.



Czas :30 minut

Składniki :

2 filety z piersi kurczaka
2 jajka
mąka do panierowania
bułka tarta do panierowania
sól do smaku
pieprz mielony do smaku
9 krążków masła jabłkowego
4 łyżki oleju z pestek winogron ( lub inny ) do smażenia
2 łyżki masła do smażenia
2 łyżki soku wyciśniętego z jabłka

Filety z piersi kurczaka podzielić na mniejsze części ( ja kroję każdą pojedynczą pierś na 4 części ).
Rozklepać tłuczkiem do mięsa .
Posolić , popieprzyć sypiąc po szczypcie przyprawy .
Panierować w mące, jajku , bułce tartej .
Smażyć na rumiano na oliwie z masłem .Po usmażeniu dodać na patelnię 1 krążek masła jabłkowego i sok.
Przykryć i ogrzewać kilka minut.

Podawać kładąc na każdy gorący sznycel krążek masła jabłkowego ( bezpośrednio przed podaniem).

Brak komentarzy: