środa, 6 czerwca 2012

,,...Zrób sobie sushi..." czyli konkurs u Pyzy


Jakiś czas temu na bloku Smaczna Pyza jego autorka czyli po prostu Iza zorganizowała konkurs w którym do wygrania był zestaw do shusi firmy Blu Dragon .Nie była bym sobą gdyby mnie ten konkurs nie korcił. Niecierpliwie czekałam na moment kiedy  Pyza ogłosi wyniki - no i doczekałam się.
Zestaw dotarł do mnie  błyskawicznie za co bardzo dziękuję .



Otwierając go przeżyłam lekki szok. Muszę powiedzieć , że nigdy do tej pory nie kupowałam tego typu zestawów - raczej osobno ryż do shusi , ocet ryżowy , Wasabi , Nori, sos sojowy  itd. Nie przyszło mi więc do głowy, że Świat idzie dalej :) . Można mieć ryż do shusi w woreczkach do gotowania , porcje przypraw odmierzone .Nic tylko robić .Muszę tylko postarać się o świeże  dodatki .

Brak komentarzy: