O mnie

Moje zdjęcie

Uważam, że powiedzieć o kimś ---,,Kura domowa "--- to komplement .

piątek, 1 czerwca 2012

Piegowata kanapka

Nic nowego - bułka z jajkiem na twardo. Ale zaręczam Wam ,że w tej wersji smakuje zupełnie inaczej .Po za stałymi składnikami tego typu kanapek proponuję dołączenie koperku i czarnuszki . Kanapka wygląda ,,milusio" i smakowicie.



Czas: 5 minut

Składniki:

1 bułka maślana
1 jajko na twardo
2 łyżeczki masła
2 łyżeczki majonezu
1 łyżka pokrojonego kopru
1/2 płaskiej łyżeczki czarnuszki
sól

Bułkę przekroić na pół. Posmarować obie połówki masłem. Dół posypać koprem. Jajko obrane ze skorupki pokroić w grubą kostkę i wymieszać delikatnie  z majonezem .Doprawić do smaku solą . Nałożyć masę jajeczną na dolną połówkę bułki . Posypać czarnuszką. Nałożyć górną część bułki dociskając tylną część tak by bułka się ,, rozdziawiła" ukazując zawartość.


4 komentarze:

w-glowie-wiosna pisze...

Czarnuszka - mniam!

mnemonique pisze...

aaa, właśnie od dawna mam na liście do kupienia czarnuszkę, bo jest piękna - cudownie wychodzi na zdjęciach i ciekawa jestem smaku. Poza tym nazywa się uroczo!
Piękna ta kanapka, faktycznie milusia.

Pozdrawiam
Monika

Babciagramolka-Bunia pisze...

Czarnuszka smakowo nie daje jakiegoś rewelacyjnego efektu ale za to wizualnie super .Jest bardzo zdrowa .Smakowo mielona moze byc użyta zamiast pieprzu , a jak się ją lekko rozgniecie to pachnie .

kornik pisze...

Wygląda super, od razu slinka cieknie:)