piątek, 10 sierpnia 2012

Pizze-Tosty i Grzanki

Na stronie Przyślij Przepis powalczyłam w konkursie :,,Pizze , tosty i grzanki " i udało się - zdobyłam I nagrodę Toster



Musiałam położyć na nim do zdjęcia serwetkę bo tak się błyszczy , że nie sposób było zdjęcie zrobić.

Trafił mi się w odpowiednim momencie bo już wiem jakie będzie 

jego przeznaczenie - akurat kuzynce ( Haneczce ) się przyda.

Uwielbiam wygrywać i uwielbiam obdarowywać.
A toster wygrał dla mnie przepis ,,Pizza z kurczakiem Gyroswg Buni"

A używam wygrany wcześniej toster połaczony z rozmrażaczem pieczywa i podgrzewaczem bułeczek firmy Bosch który wygrałam w konkursie z kostkami bulionowymi Knorra.



Cd. wygranej na stronie Przyślij Przepis:


Radości nie dość . Jakiś czas  temu ( gdzieś koło 20-tego września ) zadzwoniła do mnie Pani z informacją , że przez pomyłkę otrzymałam w nagrodę nie ten toster który był nagrodą . To znaczy otrzymałam mniejszy taki na 2 grzanki , a powinnam dostać wersje rodzinną na 4 tosty .
Bardzo miło mnie przeproszono i poinformowano , ze wysyłają kurierem ten prawidłowy .Moje wątpliwości , ze przecież już jeden dostałam zostały rozwiane stwierdzeniem , że nic nie szkodzi . Nagroda to Nagroda i powinnam mieć taką jaką wygrałam .
Jestem pełna podziwu dla sumienności i uczciwości organizatora i jeszcze raz dziękuję .
Przesyłka przyszła wczoraj . Problemów z zagospodarowaniem tostera nie będzie - zawsze się przyda tam gdzie robi sie więcej tostów na raz .
Joanna ( zwana Lalą moja przyjaciółka - ,, przyszywana Rodzina " ) - już kupuje chleb tostowy .Nie wiem kto się bardziej cieszył ja z przesyłki i tego , że jej toster daję - czy Ona , że go dostała .


1 komentarz:

Unknown pisze...

Wspaniały prezent, gratuluję :)